Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Nordbok Fagbøker Medie og kommunikasjon Å lykkes med media

    Å lykkes med media

    Å lykkes med media

    Å lykkes med media (en håndbok for deg som vil sette agenda)

    Forfatter Res publica

    (Siri Dokken - Illustratør)

    Res publica

    Ikke i salg

    229,-

    ISBN:

    9788282261272

    Forlag:

    Res publica

    Trykkeår:

    2019

    Utgitt:

    2019

    Utgave:

    1

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    SDRM

    Å lykkes med media
    Res publica
    9788282261272

    Forlagets omtale:

    Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid. Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og LES MER innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette. Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon ? så er dette boka for deg. Mina Gerhardsen har bakgrunn fra journalistikk og politikk. Hun har jobbet som journalist, vært informasjonsrådgiver, er tidligere statssekretær ved Statsministerens kontor med ansvar for mediestrategi og har vært kommunikasjonsdirektør. Gerhardsen har også erfaring fra frivillig sektor, som leder og talsperson. LES MINDRE Forlagets omtale Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid. Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette. Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon ? så er dette boka for deg. Mina Gerhardsen har bakgrunn fra journalistikk og politikk. Hun har jobbet som journalist, vært informasjonsrådgiver, er tidligere statssekretær ved Statsministerens kontor med ansvar for mediestrategi og har vært kommunikasjonsdirektør. Gerhardsen har også erfaring fra frivillig sektor, som leder og talsperson.

    Alternative utgaver