Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Nordbok Fagbøker Helse- og sosialfag Fysioterapi Læringsnøkkelen

    Læringsnøkkelen

    Læringsnøkkelen

    Læringsnøkkelen (om samspillet mellom bevegelser, balanse og læring)

    Forfatter Universitetsforlaget

    (Kirsti Leira - Forfatter)

    Universitetsforlaget

    (Per Brodal - Forfatter)

    Universitetsforlaget

    (Per Brodal - Illustratør)

    Universitetsforlaget

    (Marit Heggenhougen - Illustratør)

    Universitetsforlaget

    Ikke i salg

    389,- Nå 327,-

    ISBN:

    9788215013725

    Forlag:

    Universitetsforlaget

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    1

    Sider:

    195

    Vekt:

    392 gr

    Alder:

    Voksen

    Læringsnøkkelen
    Universitetsforlaget
    9788215013725

    Forlagets omtale:

    Boka tar utgangspunkt i ny forskning om kroppens muligheter til å påvirke et samarbeid mellom de ulike nettverkene i hjernen. Målet er å få i gang grunnleggende læringsprosesser. Forfatterne prøver ut og erfarer hvordan et gunstig samspill mellom bevegelser, balanse og læring åpner for et smidig LES MER nettverkssamarbeid. Når man lykkes i å veilede pasienten til et slikt samspill, ser en hvordan pasientens symptomer reduseres. Pasienten lærer å ta hånd om livet sitt på en overkommelig måte. Evnen til å bestemme selv utvikles. Energien kommer tilbake. Men for å lykkes, kreves det egeninnsats. Boken er skrevet for fysioterapeuter og andre grupper av helsepersonell innen psykisk og somatisk helsearbeid. Fordi mye av fagstoffet formidles konkret og hverdagslig, vil også mennesker som kjenner symptomene på egen kropp ha nytte av boken. LES MINDRE Forlagets omtale Boka tar utgangspunkt i ny forskning om kroppens muligheter til å påvirke et samarbeid mellom de ulike nettverkene i hjernen. Målet er å få i gang grunnleggende læringsprosesser. Forfatterne prøver ut og erfarer hvordan et gunstig samspill mellom bevegelser, balanse og læring åpner for et smidig nettverkssamarbeid. Når man lykkes i å veilede pasienten til et slikt samspill, ser en hvordan pasientens symptomer reduseres. Pasienten lærer å ta hånd om livet sitt på en overkommelig måte. Evnen til å bestemme selv utvikles. Energien kommer tilbake. Men for å lykkes, kreves det egeninnsats. Boken er skrevet for fysioterapeuter og andre grupper av helsepersonell innen psykisk og somatisk helsearbeid. Fordi mye av fagstoffet formidles konkret og hverdagslig, vil også mennesker som kjenner symptomene på egen kropp ha nytte av boken.